قابل توجه کچل‌های گرامی!


ضرب المثل : « گر اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی »
در راستای اینکه به تازگی اینجا مطالب علمی پزشکی می‌نویسم امروز هم یک مطلب جالب دارم برای کچل‌ها ، طاس‌ها ، کل‌ها و گرهای گرامی که البته بیشتر به درد آنهایی می‌خورد که در آستانه‌ی بلای طاسی قرار گرفته‌اند.

من خودم چندان به روش‌های طب سنتی و دکترهای علفی و اینجور چیزها معتقد نیستم اما یکی از روش‌های سنتی را به توصیه‌ی پدربزرگ و مادربزرگم آزمایش کردم و نتیجه شگفت‌آور بود!

سه چهار سالی بود که موی سرم مرتب کم می‌شد و هرچه دوا درمان می‌کردم نتیجه ای نداشت تا اینکه پارسال از مادربزرگ و پدربزرگ شنیدم که باید برای جلوگیری از ریزش بقیه‌ی موها و رویش دوباره‌ی موهای ریخته شده از روغن مار استفاده کنم. من پشت گوش انداختم و زیاد جدی نگرفتم تا اینکه چند روز پیش داشتم جلوی آینه موهایم را شانه می‌کردم که دیدم ای داد و بیداد! وسط سرم تقریبا طاس شده. خلاصه از عطاری یک شیشه‌ی کوچک روغن مار گرفتم و برای آزمایش اول کمی قسمت جلوی سرم را چرب کردم.  چند روز بعد با تعجب دیدم که موهای ریخته‌ی این قسمت دوباره روییده. و بعد با اطمینان بیشتر بقیه‌ی قسمت‌های کم مو را هم چرب کردم و الان دوباره سرم به حالت طبیعی برگشته و مجبور نیستم برای پرکردن قسمت خالی با موهای یک طرف به طرف دیگر سرم پل بزنم.

این روش احتمالا برای کسانی که سرشان کاملا طاس شده نتیجه نخواهد داشت و قسمتی که چرب می کنید باید کمی مو داشته باشد. چون برای رویش مو وجود پیاز مو لازم است.

نظرات 2 + ارسال نظر
لیمویی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 06:28 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

ببین من از خوندن این مطلب تو به دوتا نتیجه رسیدم که نمی دونم کدوشون درسته...بعد بم بگو!
یک: تو به کلمه "پل" علاقه داری!
دو : این پلی که بین من و توئه (heading وبلاگتو میگم ) از جنس موئه!
حالا کدوم؟!!

نتیجه گیری جالبی کردی . این شباهت اتفاقی بود و خودم هم تازه متوجهش شدم اما به نظر من شاید توی این اوضاع و احوال پلی که بین ماست از مو هم باریکتر باشه.
ببینم ٬فلسفه زیاد می خونی؟

مهدی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام- میشه مشخصات روغن مار رو بگید تقلبی زیاد هست آیا میدونید از کجا و چه مارکی بگیریم بهتره
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد